Aktualności
- Bieżące informacje
- Zarządzenia dyrektora szkoły
- Plan zajęć
- Dla rodziców
- Dla uczniów
- Nauczyciele
- Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych
- Rekrutacja do klasy I
- Diagnoza Neuroflow
- Ochrona danych osobowych
-
Zasady rekrutacji do przedszkoli 20232023-01-31
Zasady rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2023/2024
I. Rekrutacja
Rekrutacja na rok szkolny 2023/2024 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. W postępowaniu rekrutacyjnym do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych (dalej przedszkoli) prowadzonych przez Gminę Wieluń biorą udział:
dzieci urodzone w latach 2017– 2020,
dzieci z rocznika 2016 i starsze, którym na podstawie opinii poradni psychologiczno–pedagogicznej odroczono spełnianie obowiązku szkolnego.Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieluń odbywa się na wolne miejsca w poszczególnych oddziałach przedszkola/szkoły z oddziałami przedszkolnymi oraz obejmuje dzieci zamieszkałe na terenie Gminy Wieluń.
UWAGA
Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które ukończyły 2,5 roku, mogą starać się o przyjęcie ich do przedszkoli od 16 sierpnia 2023 r.
Rodzice/prawni opiekunowie dzieci zamieszkujących poza Gminą Wieluń mogą ubiegać się o przyjęcie dzieci do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieluń od 24 sierpnia 2023 r. jeśli w przedszkolach będą wolne miejsca.
Rodzice/prawni opiekunowie, którzy zamierzają w roku szkolnym 2023/2024 zapisać dziecko do innego przedszkola niż to, do którego dziecko dotychczas uczęszcza, biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach, jak dzieci zapisywane do przedszkola po raz pierwszy.II. Kontynuacja wychowania przedszkolnego
Dzieci kontynuujące edukację przedszkolną w dotychczasowym przedszkolu nie biorą udziału w rekrutacji. Rodzice składają jedynie deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2023/2024 w terminie od 1 lutego 2023 r. do 13 lutego 2023 r., w przedszkolu/oddziale przedszkolnym, do którego dziecko uczęszcza. Deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego otrzymają Państwo w przedszkolu dziecka. Rodzice dzieci kontynuujących wychowanie przedszkolne w danej placówce zobowiązani są do podpisania umowy na rok szkolny 2023/2024 w terminie do 14 lutego 2023 r. W przypadku gdy umowa nie zostanie podpisana w wyznaczonym terminie, będzie to potraktowane jako rezygnacja z miejsca w przedszkolu.
III. Podstawowe postępowanie rekrutacyjne – kryteria rekrutacyjne
Kandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2023/2024 do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieluń, przyjmowani są do poszczególnych oddziałów odpowiednich dla wieku dziecka na podstawie liczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejność zgłoszeń nie ma żadnego wpływu na przyjęcie kandydata do przedszkola. W pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego – zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z późn. zm.) brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria:
1) wielodzietność rodziny kandydata,
2) niepełnosprawność kandydata,
3) niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
4) niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
5) niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
6) samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,
7) objęcie kandydata pieczą zastępczą.Każde z wymienionych kryteriów ma jednakową wartość. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli po zakończeniu tego etapu placówka nadal dysponuje wolnymi miejscami, w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego brane są pod uwagę kryteria określone w uchwale nr XXXIV/348/17 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia kryteriów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, dla których Gmina Wieluń jest organem prowadzącym.
Kryteria brane pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:
1) dziecko obojga rodziców pracujących, prowadzących działalność gospodarczą lub studiujących w systemie dziennym, lub dziecko rodzica samotnie wychowującego, który pracuje, prowadzi działalność gospodarczą lub studiuje w systemie dziennym – 10 pkt;
2) dziecko, którego rodzeństwo kontynuuje wychowanie przedszkolne w danym przedszkolu – 5 pkt;
3) dziecko zgłoszone na pobyt dłuższy niż 5 godzin w przedszkolu – 3 pkt;
4) dziecko, którego przynajmniej jeden rodzic rozlicza podatek dochodowy jako mieszkaniec Gminy Wieluń – 10 pkt;
5) miejsce zamieszkania dziecka lub pracy co najmniej jednego z rodziców w obwodzie szkoły podstawowej, na którego terenie przedszkole ma swoją siedzibę – 5 pkt;
6) zgłoszenie co najmniej dwojga dzieci do przedszkola – 5 pkt.Kryteria potwierdzane są oświadczeniami rodziców lub opiekunów prawnych dziecka. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora przedszkola/szkoły. Nabór na wolne miejsca w poszczególnych oddziałach w przedszkolach i szkołach z oddziałami przedszkolnymi rozpocznie się 20 lutego 2023 roku. Rodzice, którzy ubiegają się o przyjęcie dziecka do przedszkola po raz pierwszy lub zdecydują się na zmianę przedszkola, uczestniczą w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2023/2024, prowadzonym z wykorzystaniem systemu informatycznego NABO. System będzie uruchomiony od godz. 9.00 w dniu 20 lutego 2023 roku do godziny 15.00 w dniu 10 marca 2023 roku. Osoby, które nie mają dostępu do internetu lub będą mieć kłopoty w korzystaniu z systemu, otrzymają pomoc w każdym przedszkolu/szkole z oddziałem przedszkolnym. Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na wniosek rodzica/opiekuna prawnego. Formularz wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola na rok szkolny 2023/2024 będzie dostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://przedszkola-wielun.nabory.pl/. Dostęp możliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku. Rodzice mają możliwość wyboru trzech przedszkoli ze wskazaniem preferowanej kolejności. Wypełniony i wydrukowany wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie kryteriów rodzice składają w przedszkolu pierwszego wyboru (pierwszego w kolejności).
Do wniosku rodzice/prawni opiekunowie dołączają wymagane, określone w ustawie kopie poświadczone za zgodność z oryginałem lub oryginały dokumentów potwierdzających spełnienie danych kryteriów, w tym:
1) oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata,
2) orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność,
3) orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności, lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wydane dla rodzica lub rodziców, rodzeństwa kandydata,
4) prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację, lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka, oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem,
5) dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą,
6) oświadczenia potwierdzające spełnienie kryteriów, zgodnie z § 1 uchwały nr XXXIV/348/17 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia kryteriów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, dla których Gmina Wieluń jest organem prowadzącym.Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082). Rodzice/prawni opiekunowie dzieci objętych obowiązkiem szkolnym (tj. urodzonych w 2016 r. i starszych) winni dołączyć do wniosku o przyjęcie kandydata do przedszkola decyzję dyrektora obwodowej szkoły podstawowej o odroczeniu realizacji obowiązku szkolnego lub oświadczenie o ubieganiu się o odroczenie. Wypełniony wniosek podpisują oboje rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Złożone podpisy są potwierdzeniem zgodności informacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym.
Placówki będą przyjmować wnioski w terminie od 20 lutego 2023 r. od godz. 9:00 do 10 marca 2023 r. do godz. 15:00. Wnioski weryfikuje komisja rekrutacyjna. Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może:
żądać od rodziców/prawnych opiekunów przedstawienia dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte we wniosku i oświadczeniach (przewodniczący wyznacza termin przedstawienia dokumentów),
zwrócić się do Burmistrza Wielunia o potwierdzenie okoliczności zawartych w oświadczeniach. Burmistrz Wielunia w celu potwierdzenia okoliczności zawartych w oświadczeniach:
korzysta z informacji, do których ma dostęp z urzędu,
może wystąpić do instytucji publicznych o udzielenie informacji,
może zlecić przeprowadzenie wywiadu, aby zweryfikować oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka.Po weryfikacji wniosków:
16 marca 2023 r. o godz. 12:00 komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowania rekrutacyjnego w formie listy uszeregowanej alfabetycznie kandydatów zakwalifikowanych do poszczególnych oddziałów odpowiednich dla wieku dziecka i kandydatów niezakwalifikowanych.
27 marca 2023 r. o godz. 12:00 komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych do poszczególnych oddziałów odpowiednich dla wieku dziecka i kandydatów nieprzyjętych oraz informację o liczbie wolnych miejsc lub ich braku. Ww. listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz informację o najniższej liczbie punktów, która uprawniała do przyjęcia kandydata. Ponadto na listach umieszcza się datę podania ich do publicznej wiadomości opatrzoną podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej. Listy umieszczone zostaną w siedzibie danej placówki. Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które zostaną przyjęte do przedszkoli na rok szkolny 2023/2024 mają obowiązek zgłoszenia się do nich celem podpisania umowy. Umowy będą podpisywane w terminie od 28 marca do 12 kwietnia 2023 r. W przypadku gdy umowa nie zostanie podpisana w wyznaczonym terminie, będzie to potraktowane, jako rezygnacja z miejsca i spowoduje automatyczne skreślenie kandydata z listy przyjętych.Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które nie zostały przyjęte, mogą:
wnioskować do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do danego przedszkola w terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych,
wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia,
na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola złożyć skargę do sądu administracyjnego.Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania rekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym dziecko korzysta z wychowania przedszkolnego w danym przedszkolu. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane w przedszkolu, które przeprowadzało postępowanie rekrutacyjne przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem. IV. Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych Dzieci posiadające orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegające się o przyjęcie do oddziałów ogólnodostępnych biorą udział w rekrutacji elektronicznej – na zasadach ogólnych. Dzieci posiadające orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegające się o przyjęcie do oddziału integracyjnego nie biorą udziału w rekrutacji elektronicznej. Wniosek o przyjęcie kandydata wypełniany jest przez rodziców/prawnych opiekunów w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Wieluniu, prowadzącym oddziały integracyjne.
-
Zasady rekrutacji do przedszkola 20212021-01-29
Zasady rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022I. RekrutacjaRekrutacja na rok szkolny 2021/2022 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. W postępowaniu rekrutacyjnym doprzedszkoli/oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych (dalej przedszkoli) prowadzonych przez Gminę Wieluńbiorą udział:dzieci urodzone w latach 2015– 2018,dzieci z rocznika 2014 i starsze, którym na podstawie opinii poradni psychologiczno–pedagogicznej odroczonospełnianie obowiązku szkolnego.Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieluń odbywa się na wolne miejsca oraz obejmujedzieci zamieszkałe na terenie Gminy Wieluń.UWAGARodzice/prawni opiekunowie dzieci, które ukończyły 2,5 roku, mogą starać się o przyjęcie ich do przedszkoli od 16sierpnia 2021 r.Rodzice/prawni opiekunowie dzieci zamieszkujących poza Gminą Wieluń mogą ubiegać się o przyjęcie dzieci doprzedszkoli prowadzonych przez Gminę Wieluń od 26 sierpnia 2021 r. jeśli w przedszkolach będą wolne miejsca.Rodzice/prawni opiekunowie, którzy zamierzają w roku szkolnym 2021/2022 zapisać dziecko do innego przedszkolaniż to, do którego dziecko dotychczas uczęszcza, biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach, jak dziecizapisywane do przedszkola po raz pierwszy.II. Kontynuacja wychowania przedszkolnegoDzieci kontynuujące edukację przedszkolną w dotychczasowym przedszkolu nie biorą udziału w rekrutacji. Rodzice składająjedynie deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2021/2022 w terminie od 1 lutego 2021 r.do 12 lutego 2021 r., w przedszkolu/oddziale przedszkolnym, do którego dziecko uczęszcza. Deklarację o kontynuowaniuwychowania przedszkolnego otrzymają Państwo w przedszkolu dziecka.Rodzice dzieci kontynuujących wychowanie przedszkolne w danej placówce zobowiązani są do podpisania umowy na rokszkolny 2021/2022 w terminie do 12 lutego 2021 r. W przypadku gdy umowa nie zostanie podpisana w wyznaczonymterminie, będzie to potraktowane jako rezygnacja z miejsca w przedszkolu.III. Podstawowe postępowanie rekrutacyjne – kryteria rekrutacyjneKandydaci biorący udział w postępowaniu rekrutacyjnym na rok szkolny 2021/2022 do przedszkoli prowadzonych przezGminę Wieluń, przyjmowani są na podstawie liczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejnośćzgłoszeń nie ma żadnego wpływu na przyjęcie kandydata do przedszkola.W pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego – zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawooświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910, z późn. zm.) brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria: wielodzietność rodziny kandydata, niepełnosprawność kandydata, niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata, niepełnosprawność obojga rodziców kandydata, niepełnosprawność rodzeństwa kandydata, samotne wychowywanie kandydata w rodzinie, objęcie kandydata pieczą zastępczą.Każde z wymienionych kryteriów ma jednakową wartość.W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego lub jeżeli pozakończeniu tego etapu placówka nadal dysponuje wolnymi miejscami, w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego branesą pod uwagę kryteria określone w uchwale nr XXXIV/348/17 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawieustalenia kryteriów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkolii oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, dla których Gmina Wieluń jest organem prowadzącym.Kryteria brane pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli/oddziałów przedszkolnych:Zasady rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022 - Strona 11. dziecko obojga rodziców pracujących, prowadzących działalność gospodarczą lub studiujących w systemiedziennym, lub dziecko rodzica samotnie wychowującego, który pracuje, prowadzi działalność gospodarczą lubstudiuje w systemie dziennym – 10 pkt;2. dziecko, którego rodzeństwo kontynuuje wychowanie przedszkolne w danym przedszkolu – 5 pkt;3. dziecko zgłoszone na pobyt dłuższy niż 5 godzin w przedszkolu – 3 pkt;4. dziecko, którego przynajmniej jeden rodzic rozlicza podatek dochodowy jako mieszkaniec Gminy Wieluń – 10 pkt;5. miejsce zamieszkania dziecka lub pracy co najmniej jednego z rodziców w obwodzie szkoły podstawowej, na któregoterenie przedszkole ma swoją siedzibę – 5 pkt;6. zgłoszenie co najmniej dwojga dzieci do przedszkola – 5 pkt.Kryteria potwierdzane są oświadczeniami rodziców lub opiekunów prawnych dziecka.Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora przedszkola/szkoły.Nabór na wolne miejsca w przedszkolach rozpocznie się 15 lutego 2021 roku. Rodzice, którzy ubiegają się o przyjęcie dzieckado przedszkola po raz pierwszy lub zdecydują się na zmianę przedszkola, uczestniczą w postępowaniu rekrutacyjnym na rokszkolny 2021/2022, prowadzonym z wykorzystaniem systemu informatycznego NABO. System będzie uruchomiony od godz.9.00 w dniu 15 lutego 2021 roku do godziny 15.00 w dniu 5 marca 2021 roku. Osoby, które nie mają dostępu do internetu lubbędą mieć kłopoty w korzystaniu z systemu, otrzymają pomoc w każdym przedszkolu/szkole z oddziałem przedszkolnym.Postępowanie rekrutacyjne prowadzone jest na wniosek rodzica/opiekuna prawnego. Formularz wniosku o przyjęcie dzieckado przedszkola na rok szkolny 2021/2022 będzie dostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem:https://przedszkola-wielun.nabory.pl/. Dostęp możliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego:http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.Rodzice mają możliwość wyboru trzech przedszkoli ze wskazaniem preferowanej kolejności.Wypełniony i wydrukowany wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie kryteriów rodziceskładają w przedszkolu pierwszego wyboru (pierwszego w kolejności).Do wniosku rodzice/prawni opiekunowie dołączają wymagane, określone w ustawie kopie poświadczone za zgodnośćz oryginałem lub oryginały dokumentów potwierdzających spełnienie danych kryteriów, w tym: oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata, orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności, lub orzeczenie równoważne w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osóbniepełnosprawnych wydane dla rodzica lub rodziców, rodzeństwa kandydata, prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację, lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnymwychowywaniu dziecka, oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem, dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą, oświadczenia potwierdzające spełnienie kryteriów, zgodnie z § 1 uchwały nr XXXIV/348/17 Rady Miejskiejw Wieluniu z dnia 15 lutego 2017 r. w sprawie ustalenia kryteriów branych pod uwagę na drugim etapiepostępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych,dla których Gmina Wieluń jest organem prowadzącym.Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składającyoświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej zazłożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910,z późn. zm).Rodzice/prawni opiekunowie dzieci objętych obowiązkiem szkolnym (tj. urodzonych w 2014 r. i starszych) winni dołączyć downiosku o przyjęcie kandydata do przedszkola decyzję dyrektora obwodowej szkoły podstawowej o odroczeniu realizacjiobowiązku szkolnego.Wypełniony wniosek podpisują oboje rodzice/prawni opiekunowie dziecka. Złożone podpisy są potwierdzeniem zgodnościinformacji zawartych we wniosku ze stanem faktycznym.Placówki będą przyjmować wnioski w terminie od 15 lutego 2021 r. od godz. 9:00 do 5 marca 2021 r. do godz. 15:00. Wnioskiweryfikuje komisja rekrutacyjna. Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może:Zasady rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022 - Strona 2 żądać od rodziców/prawnych opiekunów przedstawienia dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte wewniosku i oświadczeniach (przewodniczący wyznacza termin przedstawienia dokumentów), zwrócić się do Burmistrza Wielunia o potwierdzenie okoliczności zawartych w oświadczeniach.Burmistrz Wielunia w celu potwierdzenia okoliczności zawartych w oświadczeniach: korzysta z informacji, do których ma dostęp z urzędu, może wystąpić do instytucji publicznych o udzielenie informacji, może zlecić przeprowadzenie wywiadu, aby zweryfikować oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka.Po weryfikacji wniosków:15 marca 2021 r. o godz. 12:00 komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości wyniki postępowaniarekrutacyjnego w formie listy uszeregowanej alfabetycznie kandydatów zakwalifikowanych i kandydatówniezakwalifikowanych.19 marca 2021 r. o godz. 12:00 komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętychi kandydatów nieprzyjętych oraz informację o liczbie wolnych miejsc lub ich braku.Ww. listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane w kolejności alfabetycznej oraz informację o najniższejliczbie punktów, która uprawniała do przyjęcia kandydata. Ponadto na listach umieszcza się datę podania ich do publicznejwiadomości opatrzoną podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej. Listy umieszczone zostaną w siedzibie danejplacówki.Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które zostaną przyjęte do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022 mają obowiązekzgłoszenia się do nich celem podpisania umowy. Umowy będą podpisywane w terminie od 22 marca do 9 kwietnia 2021 r.W przypadku gdy umowa nie zostanie podpisana w wyznaczonym terminie, będzie to potraktowane, jako rezygnacjaz miejsca i spowoduje automatyczne skreślenie kandydata z listy przyjętych.Rodzice/prawni opiekunowie dzieci, które nie zostały przyjęte, mogą: wnioskować do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia dziecka do danego przedszkolaw terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych, wnieść do dyrektora przedszkola odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dniaotrzymania uzasadnienia, na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola złożyć skargę do sądu administracyjnego.Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowaniarekrutacyjnego są przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym dziecko korzysta z wychowania przedszkolnegow danym przedszkolu.Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego są przechowywane wprzedszkolu, które przeprowadzało postępowanie rekrutacyjne przez okres roku, chyba że na rozstrzygnięcie dyrektoraprzedszkola została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnymwyrokiem.IV. Dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnychDzieci posiadające orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegające się o przyjęcie do oddziałów ogólnodostępnychbiorą udział w rekrutacji elektronicznej – na zasadach ogólnych.Dzieci posiadające orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegające się o przyjęcie do oddziału integracyjnego niebiorą udziału w rekrutacji elektronicznej. Wniosek o przyjęcie kandydata wypełniany jest przez rodziców/prawnychopiekunów w Publicznym Przedszkolu nr 4 w Wieluniu, prowadzącym oddziały integracyjne.Zasady rekrutacji do przedszkoli na rok szkolny 2021/2022 - Strona 3 -
Lista dzieci przyjętych do przedszkola2017-04-02
-
Rekrutacja na rok szkolny 2017-20182017-02-21
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rok szkolny 2017/2018
L.p.
Czynność
Postępowanie
rekrutacyjne
Postępowanie
uzupełniające
1.
Złożenie deklaracji kontynuacji uczęszczania do przedszkola (oddziału przedszkolnego)
do 10.03.2017 r.
2.
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym (wniosek do pobrania na stronie BIP lub sekretariacie przedszkola/szkoły).
01 - 31.03.2017 r.
24.04 - 5.05.2017 r.
3.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
03 - 06.04.2017 r.
08 - 11.05.2017 r.
4.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
7.04.2017 r.
15.05.2017 r.
5.
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
10 - 18.04.2017 r.
do 19.05.2017 r.
6.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
20.04.2017 r.
22.05.2017 r.
-
Lista dzieci przyjętych do przedszkola2016-05-16
-
Rekrutacja do odziaów przedszkolnych 2016-03-04
-
Lista dzieci przyjętych do przedszkola2015-04-09
-
Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych2015-02-23
Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna na rok 2015/2016.
Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. Deklarację kontynuowania wychowania przedszkolnego w oddziale przedszkolnym lub KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do oddziału przedszkolnego u wychowawczyń w oddziałałach przedszkolnych w Turowie lub Kurowie. Wychowawczynie jak również dyrektor szkoły udzielą wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.
-
Listy dzieci przyjętych do przdeszkola2014-04-13
-
Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych2014-02-20
Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna na rok 2014/2015.
Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. Deklarację kontynuowania wychowania przedszkolnego w oddziale przedszkolnym lub KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do oddziału przedszkolnego u wychowawczyń w oddziałałach przedszkolnych w Turowie lub Kurowie. Wychowawczynie jak również dyrektor szkoły udzielą wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.
Galeria
Wydarzenia
- Koniec roku szkolnego 2024-06-21
21 czerwca uroczyście zakończyliśmy rok szkolny 2023/2024. Pożegnaliśmy klasę VIII, klasa III zakończyła pierwszy etap edukacji, rozdaliśmy nagrody i świadectwa. Pracę zakończyły też grupy przedszkolne.
Szczęśliwych wakacji!!!
- Pożegnanie Pani Mirki2024-06-20"Są chwile, które w pamięci zostają i choć czas mija, one nadal trwają. Są takie osoby, które raz poznane, już na zawsze będą zapamiętane." I właśnie taką wyjątkową osobą jest Pani Mirosława Graczyk, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog energiczny i kreatywny, który wychował wiele pokoleń dzieci. Dziś społeczność szkolna podziękowała Pani Mirce za wspaniałą pracę. Aż trudno uwierzyć, że od września już nie zobaczymy jej witającej dzieci w sali grupy SÓWKI. Warto wspomnieć, że mamy w naszej szkole dwie dorosłe już podopieczne Pani Mirki - Panią Patrycję i Panią Karolinę. Gdy postanowiły zostać pedagogami, zawsze mogły liczyć na wsparcie i dobre słowo od swojej wychowawczyni z przedszkola. Pani Mirko, dziękujemy‼️
- Wybory Książek2024-06-07W szkole odbyły się „Wybory Książek”. Przedsięwzięcie zorganizowano w ramach ogólnopolskiej akcji zaproponowanej przez redakcję „Biblioteki w Szkole”. Wybory cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród uczniów, a ich wyniki zebrała trzyosobowa komisja. Wygrał "Pies, który jeździł koleją” zdobywając 8 głosów. Po 7 wskazań uzyskały książki: „11 papierowych serc”, „Harry Potter” i „Akademia Pana Kleksa”. Na dalszych miejscach „Dziadek i niedźwiadek”, „Franklin”, „Baśniobór”, „Asiunia”, „Tajemniczy ogród”, „Rodzina Monet”, „Tego lata stałam się piękna”. Poza tym na kartach wyborczych pojawiły się tytuły słynnych baśni oraz lektur szkolnych. Sporo czytelników wybrało nowości wydawnicze z literatury dla młodzieży a nawet... kryminały. Były też bardziej ogólne marzenia czytelników: "sportowe samochody", "motoryzacja" czy "piłkarze". Część z wybranych książek trafiła już do biblioteki w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa i po wakacjach będzie je można wypożyczać.