Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Kurowie

Aktualności

  • Zasady rekrutacji do szkół podst.2023-01-31

      Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024

    Rekrutacja do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rok
    szkolny 2023/2024 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. Formularz zgłoszenia/wniosku
    o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej na rok szkolny 2023/2024 będzie
    dostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/. Dostęp
    możliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/,
    w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.
    I. Kandydaci do szkół podstawowych są przyjmowani na podstawie:
     ZGŁOSZENIA – do szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka. Kandydat przyjmowany jest do
    szkoły z urzędu (dostarczenie zgłoszenia do szkoły jest równoznaczne z przyjęciem dziecka). Miejsce
    zamieszkania kandydata system określa na podstawie danych o zameldowaniu.
     WNIOSKU – do szkoły, która nie jest szkołą obwodową kandydata. Kandydat może być przyjęty, jeżeli
    szkoła dysponuje wolnymi miejscami i kandydat spełnia ustalone kryteria.
     SKIEROWANIA – dotyczy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegających się
    o przyjęcie do oddziałów integracyjnych (skierowania wydaje Burmistrz Wielunia na wniosek
    rodziców/opiekunów prawnych). Uczniowie ci nie uczestniczą w elektronicznej rekrutacji.
    ZGŁOSZENIE wyboru szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka, należy wypełnić w systemie
    elektronicznego naboru, wydrukować, podpisać i złożyć w szkole obwodowej do 14 lutego 2023 roku.
    WNIOSEK w przypadku ubiegania się o przyjęcie do publicznej szkoły spoza obwodu (wraz z dołączonymi
    dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów) należy wypełnić w systemie elektronicznego naboru,
    wydrukować, podpisać i złożyć tylko w szkole pierwszego wyboru (pierwszej w kolejności).
    Wniosek o SKIEROWANIE dziecka do kształcenia specjalnego, w tym w oddziale integracyjnym, wraz z
    orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego składa się w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowo-
    Wychowawczych w Wieluniu przy pl. Kazimierza Wielkiego 2, w dniach 01.02.2023 r. – 13.02.2023 r.
    Druk wniosku o wydanie SKIEROWANIA do kształcenia specjalnego w tym w oddziale integracyjnym, można
    pobrać na stronie: http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Druki do pobrania”.
    Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się o przyjęcie do oddziału
    ogólnodostępnego uczestniczą w rekrutacji zgodnie z ogólnymi zasadami postępowania rekrutacyjnego w roku
    szkolnym 2023/2024.
    W postępowaniu rekrutacyjnym do oddziału integracyjnego w szkole podstawowej ogólnodostępnej
    w przypadku kandydatów nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego stosuje się zasady
    takie same jak w przypadku rekrutacji do oddziału ogólnodostępnego.
    Warunki przyjęcia kandydatów spoza obwodu szkoły:
     Przyjęcie kandydata do klasy pierwszej ogólnodostępnej szkoły podstawowej na rok szkolny 2023/2024
    zamieszkałego poza obwodem danej szkoły odbywa się na podstawie jednolitych kryteriów zgodnie
    z uchwałą Rady Miejskiej w Wieluniu.
     Dzieci spoza obwodu mogą być przyjęte do klasy pierwszej, ubiegając się o wolne miejsce
    w elektronicznym postępowaniu rekrutacyjnym.
     Dziecko, które w roku szkolnym 2022/2023 realizowało obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne
    w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej innej niż szkoła, w której obwodzie mieszka, na
    wniosek rodziców, jest przyjmowane do klasy I szkoły podstawowej, w której uczęszczało do oddziału
    przedszkolnego, bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego po złożeniu zgłoszenia (tak jak
    dzieci zamieszkałe w obwodzie).
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 1
     Kandydaci do klas pierwszych szkół podstawowych pozaobwodowych przyjmowani są na podstawie
    liczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu
    na przyjęcie kandydata.
     We WNIOSKU można wybrać maksymalnie trzy szkoły z określeniem kolejności od najbardziej do
    najmniej preferowanej.
     Kandydata zamieszkałego na terenie Gminy Wieluń i nieprzyjętego do żadnej z wybranych szkół
    pozaobwodowych system przypisuje automatycznie do szkoły obwodowej (zgodnej z miejscem
    zamieszkania).
    Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej — ucznia spoza obwodu:
    1) w szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka - 5 pkt;
    2) miejsce pracy rodziców znajduje się w obwodzie szkoły - 4 pkt;
    3) w obwodzie szkoły zamieszkują krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej
    opieki - 3 pkt.
    Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu potwierdzane są:
     Ad 1) - oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że rodzeństwo kandydata uczęszcza
    do tej samej szkoły podstawowej;
     Ad 2) - oświadczeniem co najmniej jednego rodzica (opiekuna prawnego) kandydata, że jego
    miejsce pracy znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, do której o przyjęcie ubiega się kandydat.
     Ad 3) - oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że w obwodzie szkoły zamieszkują
    krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej opieki.
    Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
    Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy
    odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.
    Prawo oświatowe - Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z późn. zm.).
    II. Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół
    podstawowych
    I etap
    01.02.2023 r. - 15.02.2023 r. - wypełnienie ZGŁOSZENIA w elektronicznym systemie naboru.
    Wypełnione wydrukowane i podpisane ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej.
    01.02.2023 r. – 15.02.2023 r. – składanie podania o wydanie SKIEROWANIA dziecka do oddziału
    integracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
    16.02.2023 r. - ustalenie liczby wolnych miejsc, na które zostanie przeprowadzona rekrutacja i podanie
    ich do wiadomości w dniu 17.02.2023 r. do godz.15.00 pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/.
    II etap – postępowanie rekrutacyjne
     20.02.2023 r. – 10.03.2023 r. – wypełnienie WNIOSKU w elektronicznym systemie naboru. Wypełniony,
    wydrukowany i podpisany WNIOSEK składa się do szkoły pierwszego wyboru wraz z dokumentami
    potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
     13.03.2023 r. – 15.03.2023 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz
    dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod
    uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
     16.03.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
     17.03.2023 r. – 24.03.2023 r. do godz. 15.00 - potwierdzanie przez rodziców, w elektronicznym systemie
    rekrutacji, woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany. Możliwe
    jest również potwierdzenie w formie pisemnej złożone w szkole. Brak potwierdzenia będzie uznany za
    rezygnację kandydata z przyjęcia do szkoły.
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 2
     27.03.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
    III. Postępowanie uzupełniające (na wolne miejsca)
    Postępowanie uzupełniające przeprowadza się po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli szkoła
    nadal dysponuje wolnymi miejscami w terminach określonych w zarządzeniu Nr 7/23 Burmistrza Wielunia
    z dnia 25 stycznia 2023 r.
    W postępowaniu uzupełniającym, rodzice kandydatów nieprzyjętych do żadnej z wybranych szkół pozaobwodowych,
    mogą złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły, która posiada wolne miejsca. Informacje o wolnych
    miejscach rodzice będą mogli uzyskać w systemie oraz w poszczególnych szkołach.
    Harmonogram czynności
     24.04.2023 r. - 26.04.2023 r. - składanie ZGŁOSZENIA w szkole obwodowej (dotyczy dzieci zamieszkałych
    w obwodzie, które nie zostały zgłoszone w pierwszym terminie) lub WNIOSKU (do oddziału
    ogólnodostępnego w szkole spoza obwodu). Wydrukowane, wypełnione, i podpisane ZGŁOSZENIE
    składa się do szkoły obwodowej, a WNIOSEK do szkoły wybranej w pierwszej preferencji wraz
    z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
     27.04.2023 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentów
    potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę
    w postępowaniu rekrutacyjnym.
     28.04.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
     04.05.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
    IV. Tryb odwoławczy
     W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
    rodzice/prawni opiekunowie kandydata mogą wystąpić do szkolnej komisji rekrutacyjnej z wnioskiem
    o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.
     Komisja rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez rodziców/prawnych
    opiekunów sporządza uzasadnienie, które zawiera przyczynę odmowy przyjęcia, najniższą liczbę
    punktów uprawniających do przyjęcia do danej szkoły oraz liczbę punktów uzyskanych przez kandydata.
     W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzice/prawni opiekunowie mogą wnieść do
    dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej.
     Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej.
     Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 3
  • zasady rekrutacji na rok 20212021-01-31

    😆
    1
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022
    Rekrutacja do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rok
    szkolny 2021/2022 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. Formularz zgłoszenia/wniosku
    o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej na rok szkolny 2021/2022 będzie
    dostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/. Dostęp
    możliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/,
    w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.
    I. Kandydaci do szkół podstawowych są przyjmowani na podstawie:
    ZGŁOSZENIA – do szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka. Kandydat przyjmowany jest do
    szkoły z urzędu (dostarczenie zgłoszenia do szkoły jest równoznaczne z przyjęciem dziecka). Miejsce
    zamieszkania kandydata system określa na podstawie danych o zameldowaniu.
    WNIOSKU – do szkoły, która nie jest szkołą obwodową kandydata. Kandydat może być przyjęty, jeżeli
    szkoła dysponuje wolnymi miejscami i kandydat spełnia ustalone kryteria.
    SKIEROWANIA – dotyczy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegających
    się o przyjęcie do oddziałów integracyjnych (skierowania wydaje Burmistrz Wielunia na wniosek
    rodziców/opiekunów prawnych). Uczniowie ci nie uczestniczą w elektronicznej rekrutacji.
    ZGŁOSZENIE wyboru szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka, należy wypełnić w systemie
    elektronicznego naboru, wydrukować, podpisać i złożyć w szkole obwodowej.
    WNIOSEK w przypadku ubiegania się o przyjęcie do publicznej szkoły spoza obwodu (wraz z dołączonymi
    dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów) należy wypełnić w systemie elektronicznego naboru,
    wydrukować, podpisać i złożyć tylko w szkole pierwszego wyboru (pierwszej w kolejności).
    Wniosek o SKIEROWANIE dziecka do kształcenia w oddziale integracyjnym wraz z orzeczeniem o potrzebie
    kształcenia specjalnego składa się w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu
    przy pl. Kazimierza Wielkiego 2, w dniach 01.02.2021 r. – 12.02.2021 r.
    Druk wniosku o wydanie SKIEROWANIA do oddziału integracyjnego można pobrać na stronie:
    http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Druki do pobrania”.
    Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się o przyjęcie do oddziału
    ogólnodostępnego uczestniczą w rekrutacji zgodnie z ogólnymi zasadami postępowania rekrutacyjnego w roku
    szkolnym 2021/2022.
    W postępowaniu rekrutacyjnym do oddziału integracyjnego w szkole podstawowej ogólnodostępnej
    w przypadku kandydatów nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego stosuje się zasady
    takie same jak w przypadku rekrutacji do oddziału ogólnodostępnego.
    Warunki przyjęcia kandydatów spoza obwodu szkoły:
     Przyjęcie kandydata do klasy pierwszej ogólnodostępnej szkoły podstawowej na rok szkolny 2021/2022
    zamieszkałego poza obwodem danej szkoły odbywa się na podstawie jednolitych kryteriów zgodnie
    z uchwałą Rady Miejskiej w Wieluniu.
     Dzieci spoza obwodu mogą być przyjęte do klasy pierwszej, ubiegając się o wolne miejsce
    w elektronicznym postępowaniu rekrutacyjnym.
    Dziecko, które w roku szkolnym 2020/2021 realizowało obowiązkowe roczne przygotowanie
    przedszkolne w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej innej niż szkoła, w której obwodzie
    mieszka, na wniosek rodziców, jest przyjmowane do klasy I szkoły podstawowej, w której uczęszczało
    do oddziału przedszkolnego, bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego po złożeniu zgłoszenia.
     Kandydaci do klas pierwszych szkół podstawowych pozaobwodowych przyjmowani są na podstawie
    liczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu
    na przyjęcie kandydata.
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 1
     We WNIOSKU można wybrać maksymalnie trzy szkoły z określeniem kolejności od najbardziej do
    najmniej preferowanej.
     Kandydata zamieszkałego na terenie Gminy Wieluń i nieprzyjętego do żadnej z wybranych szkół
    pozaobwodowych system przypisuje automatycznie do szkoły obwodowej (zgodnej z miejscem
    zamieszkania).
    Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej — ucznia spoza obwodu:
    (1) w szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka - 5 pkt;
    (2) miejsce pracy rodziców znajduje się w obwodzie szkoły - 4 pkt;
    (3) w obwodzie szkoły zamieszkują krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej
    opieki - 3 pkt.
    Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu potwierdzane są:
     Ad (1). oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że rodzeństwo kandydata
    uczęszcza do tej samej szkoły podstawowej;
     Ad (2). oświadczeniem co najmniej jednego rodzica (opiekuna prawnego) kandydata, że jego
    miejsce pracy znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, do której o przyjęcie ubiega się kandydat.
     Ad (3). oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że w obwodzie szkoły zamieszkują
    krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej opieki.
    Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
    Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy
    odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.
    Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910, z późn. zm).
    II. Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkół
    podstawowych
    I etap
    01.02.2021 r. - 12.02.2021 r. - wypełnienie ZGŁOSZENIA w elektronicznym systemie naboru.
    Wypełnione wydrukowane i podpisane ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej.
    01.02.2021 r. – 12.02.2021 r. – składanie podania o wydanie SKIEROWANIA dziecka do oddziału
    integracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
    12.02.2021 r. - ustalenie liczby wolnych miejsc, na które zostanie przeprowadzona rekrutacja i podanie
    ich do wiadomości w dniu 15.02.2021 r. pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/.
    II etap
    15.02.2021 r. – 05.03.2021 r. – wypełnienie WNIOSKU w elektronicznym systemie naboru. Wypełniony,
    wydrukowany i podpisany WNIOSEK składa się do szkoły pierwszego wyboru wraz z dokumentami
    potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
    08.03.2021 r. – 12.03.2021 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz
    dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod
    uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
    15.03.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
    16.03.2021 r. – 18.03.2021 r. do godz. 15.00 - potwierdzanie przez rodziców, w postaci pisemnego
    oświadczenia, woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany.
    19.03.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
    III. Postępowanie uzupełniające (na wolne miejsca)
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 2
    Postępowanie uzupełniające przeprowadza się po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli szkoła
    nadal dysponuje wolnymi miejscami.
    W postępowaniu uzupełniającym, rodzice kandydatów nieprzyjętych do żadnej z wybranych szkół pozaobwodowych,
    mogą złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły, która posiada wolne miejsca. Informacje o wolnych
    miejscach rodzice będą mogli uzyskać w systemie oraz w poszczególnych szkołach.
    Harmonogram czynności
    26.04.2021 r. - 27.04.2021 r. - składanie ZGŁOSZENIA w szkole obwodowej (dotyczy dzieci
    zamieszkałych w obwodzie, które nie zostały zgłoszone w pierwszym terminie) lub WNIOSKU (do
    oddziału ogólnodostępnego w szkole spoza obwodu). Wydrukowane, wypełnione, i podpisane
    ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej, a WNIOSEK do szkoły wybranej w pierwszej
    preferencji wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.
    28.04.2021 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentów
    potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w
    postępowaniu rekrutacyjnym.
    29.04.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
    30.04.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne list
    kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
    IV. Tryb odwoławczy
     W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych
    i nieprzyjętych rodzice/prawni opiekunowie kandydata mogą wystąpić do szkolnej komisji
    rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły.
     Komisja rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez rodziców/prawnych
    opiekunów sporządza uzasadnienie, które zawiera przyczynę odmowy przyjęcia, najniższą liczbę
    punktów uprawniających do przyjęcia do danej szkoły oraz liczbę punktów uzyskanych przez
    kandydata.
     W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzice/prawni opiekunowie mogą wnieść do
    dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej.
     Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej.
     Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.
    Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 3
  • Rekrutacja zakończona2017-04-11

  • Rekrutacja na rok szkolny 2017-20182017-02-21

    Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rok szkolny 2017/2018

     

    L.p.

    Czynność

    Postępowanie

    rekrutacyjne

    Postępowanie

    uzupełniające

    1.  

    Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

    01 – 31.03.2017 r.

    12 – 26.05.2017 r.

    1.  

    Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

    03 – 6.04.2017 r.

    27- 30.05.2017 r.

    1.  

    Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

    07.04.2017 r.

    31.05.2017 r.

    1.  

    Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

    10 - 18.04.2017 r.

    do 3.06.2017 r.

    1.  

    Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

    20.04.2017 r.

    6.06.2017 r.

     

  • Rekrutacja do klasy I2016-03-04

  • Lista dzieci przyjetych do klasy I2015-04-13

  • Rekrytacja do klasy I2015-02-23

    Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna do klasy I na rok 2015/2016.

    Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do szkoły u wychowawczyń w oddziałach przedszkolnych jak również w sekretariacie szkoły. W razie potrzeby wychowawczynie i dyrektor szkoły udzielają wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.

  • Lista dzieci przyjetych do klasy I2014-04-14

  • Rekrutacja do klasy I2014-02-20

    Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna do klasy I na rok 2014/2015.

    Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do szkoły u wychowawczyń w oddziałach przedszkolnych jak również w sekretariacie szkoły. W razie potrzeby wychowawczynie i dyrektor szkoły udzielają wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.