Aktualności
- Bieżące informacje
- Zarządzenia dyrektora szkoły
- Plan zajęć
- Dla rodziców
- Dla uczniów
- Nauczyciele
- Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych
- Rekrutacja do klasy I
- Diagnoza Neuroflow
- Ochrona danych osobowych
-
Zasady rekrutacji do szkół podst.2023-01-31
Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024
Rekrutacja do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rokszkolny 2023/2024 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. Formularz zgłoszenia/wnioskuo przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej na rok szkolny 2023/2024 będziedostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/. Dostępmożliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/,w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.I. Kandydaci do szkół podstawowych są przyjmowani na podstawie: ZGŁOSZENIA – do szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka. Kandydat przyjmowany jest doszkoły z urzędu (dostarczenie zgłoszenia do szkoły jest równoznaczne z przyjęciem dziecka). Miejscezamieszkania kandydata system określa na podstawie danych o zameldowaniu. WNIOSKU – do szkoły, która nie jest szkołą obwodową kandydata. Kandydat może być przyjęty, jeżeliszkoła dysponuje wolnymi miejscami i kandydat spełnia ustalone kryteria. SKIEROWANIA – dotyczy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegających sięo przyjęcie do oddziałów integracyjnych (skierowania wydaje Burmistrz Wielunia na wniosekrodziców/opiekunów prawnych). Uczniowie ci nie uczestniczą w elektronicznej rekrutacji.ZGŁOSZENIE wyboru szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka, należy wypełnić w systemieelektronicznego naboru, wydrukować, podpisać i złożyć w szkole obwodowej do 14 lutego 2023 roku.WNIOSEK w przypadku ubiegania się o przyjęcie do publicznej szkoły spoza obwodu (wraz z dołączonymidokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów) należy wypełnić w systemie elektronicznego naboru,wydrukować, podpisać i złożyć tylko w szkole pierwszego wyboru (pierwszej w kolejności).Wniosek o SKIEROWANIE dziecka do kształcenia specjalnego, w tym w oddziale integracyjnym, wraz zorzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego składa się w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniu przy pl. Kazimierza Wielkiego 2, w dniach 01.02.2023 r. – 13.02.2023 r.Druk wniosku o wydanie SKIEROWANIA do kształcenia specjalnego w tym w oddziale integracyjnym, możnapobrać na stronie: http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Druki do pobrania”.Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się o przyjęcie do oddziałuogólnodostępnego uczestniczą w rekrutacji zgodnie z ogólnymi zasadami postępowania rekrutacyjnego w rokuszkolnym 2023/2024.W postępowaniu rekrutacyjnym do oddziału integracyjnego w szkole podstawowej ogólnodostępnejw przypadku kandydatów nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego stosuje się zasadytakie same jak w przypadku rekrutacji do oddziału ogólnodostępnego.Warunki przyjęcia kandydatów spoza obwodu szkoły: Przyjęcie kandydata do klasy pierwszej ogólnodostępnej szkoły podstawowej na rok szkolny 2023/2024zamieszkałego poza obwodem danej szkoły odbywa się na podstawie jednolitych kryteriów zgodniez uchwałą Rady Miejskiej w Wieluniu. Dzieci spoza obwodu mogą być przyjęte do klasy pierwszej, ubiegając się o wolne miejscew elektronicznym postępowaniu rekrutacyjnym. Dziecko, które w roku szkolnym 2022/2023 realizowało obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolnew oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej innej niż szkoła, w której obwodzie mieszka, nawniosek rodziców, jest przyjmowane do klasy I szkoły podstawowej, w której uczęszczało do oddziałuprzedszkolnego, bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego po złożeniu zgłoszenia (tak jakdzieci zamieszkałe w obwodzie).Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 1 Kandydaci do klas pierwszych szkół podstawowych pozaobwodowych przyjmowani są na podstawieliczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływuna przyjęcie kandydata. We WNIOSKU można wybrać maksymalnie trzy szkoły z określeniem kolejności od najbardziej donajmniej preferowanej. Kandydata zamieszkałego na terenie Gminy Wieluń i nieprzyjętego do żadnej z wybranych szkółpozaobwodowych system przypisuje automatycznie do szkoły obwodowej (zgodnej z miejscemzamieszkania).Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej — ucznia spoza obwodu:1) w szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka - 5 pkt;2) miejsce pracy rodziców znajduje się w obwodzie szkoły - 4 pkt;3) w obwodzie szkoły zamieszkują krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytejopieki - 3 pkt.Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu potwierdzane są: Ad 1) - oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że rodzeństwo kandydata uczęszczado tej samej szkoły podstawowej; Ad 2) - oświadczeniem co najmniej jednego rodzica (opiekuna prawnego) kandydata, że jegomiejsce pracy znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, do której o przyjęcie ubiega się kandydat. Ad 3) - oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że w obwodzie szkoły zamieszkująkrewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej opieki.Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomyodpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.Prawo oświatowe - Dz. U. z 2021 r. poz. 1082, z późn. zm.).II. Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkółpodstawowychI etap01.02.2023 r. - 15.02.2023 r. - wypełnienie ZGŁOSZENIA w elektronicznym systemie naboru.Wypełnione wydrukowane i podpisane ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej.01.02.2023 r. – 15.02.2023 r. – składanie podania o wydanie SKIEROWANIA dziecka do oddziałuintegracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.16.02.2023 r. - ustalenie liczby wolnych miejsc, na które zostanie przeprowadzona rekrutacja i podanieich do wiadomości w dniu 17.02.2023 r. do godz.15.00 pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/.II etap – postępowanie rekrutacyjne 20.02.2023 r. – 10.03.2023 r. – wypełnienie WNIOSKU w elektronicznym systemie naboru. Wypełniony,wydrukowany i podpisany WNIOSEK składa się do szkoły pierwszego wyboru wraz z dokumentamipotwierdzającymi spełnianie kryteriów. 13.03.2023 r. – 15.03.2023 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków orazdokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych poduwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. 16.03.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. 17.03.2023 r. – 24.03.2023 r. do godz. 15.00 - potwierdzanie przez rodziców, w elektronicznym systemierekrutacji, woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany. Możliwejest również potwierdzenie w formie pisemnej złożone w szkole. Brak potwierdzenia będzie uznany zarezygnację kandydata z przyjęcia do szkoły.Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 2 27.03.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów przyjętych i nieprzyjętych.III. Postępowanie uzupełniające (na wolne miejsca)Postępowanie uzupełniające przeprowadza się po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli szkołanadal dysponuje wolnymi miejscami w terminach określonych w zarządzeniu Nr 7/23 Burmistrza Wieluniaz dnia 25 stycznia 2023 r.W postępowaniu uzupełniającym, rodzice kandydatów nieprzyjętych do żadnej z wybranych szkół pozaobwodowych,mogą złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły, która posiada wolne miejsca. Informacje o wolnychmiejscach rodzice będą mogli uzyskać w systemie oraz w poszczególnych szkołach.Harmonogram czynności 24.04.2023 r. - 26.04.2023 r. - składanie ZGŁOSZENIA w szkole obwodowej (dotyczy dzieci zamieszkałychw obwodzie, które nie zostały zgłoszone w pierwszym terminie) lub WNIOSKU (do oddziałuogólnodostępnego w szkole spoza obwodu). Wydrukowane, wypełnione, i podpisane ZGŁOSZENIEskłada się do szkoły obwodowej, a WNIOSEK do szkoły wybranej w pierwszej preferencji wrazz dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów. 27.04.2023 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentówpotwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagęw postępowaniu rekrutacyjnym. 28.04.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych. 04.05.2023 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów przyjętych i nieprzyjętych.IV. Tryb odwoławczy W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętych i nieprzyjętychrodzice/prawni opiekunowie kandydata mogą wystąpić do szkolnej komisji rekrutacyjnej z wnioskiemo sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły. Komisja rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez rodziców/prawnychopiekunów sporządza uzasadnienie, które zawiera przyczynę odmowy przyjęcia, najniższą liczbępunktów uprawniających do przyjęcia do danej szkoły oraz liczbę punktów uzyskanych przez kandydata. W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzice/prawni opiekunowie mogą wnieść dodyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2023/2024 – Strona 3 -
zasady rekrutacji na rok 20212021-01-31
1Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022Rekrutacja do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rokszkolny 2021/2022 odbywa się przy pomocy systemu elektronicznego. Formularz zgłoszenia/wnioskuo przyjęcie dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej na rok szkolny 2021/2022 będziedostępny do wypełnienia, na stronie internetowej pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/. Dostępmożliwy jest także ze strony Wieluńskiego Portalu Edukacyjnego: http://oswiata.wielun.pl/,w zakładce „Rekrutacje”. Login i hasło tworzy się podczas pierwszego wypełniania wniosku.I. Kandydaci do szkół podstawowych są przyjmowani na podstawie:ZGŁOSZENIA – do szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka. Kandydat przyjmowany jest doszkoły z urzędu (dostarczenie zgłoszenia do szkoły jest równoznaczne z przyjęciem dziecka). Miejscezamieszkania kandydata system określa na podstawie danych o zameldowaniu.WNIOSKU – do szkoły, która nie jest szkołą obwodową kandydata. Kandydat może być przyjęty, jeżeliszkoła dysponuje wolnymi miejscami i kandydat spełnia ustalone kryteria.SKIEROWANIA – dotyczy uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegającychsię o przyjęcie do oddziałów integracyjnych (skierowania wydaje Burmistrz Wielunia na wniosekrodziców/opiekunów prawnych). Uczniowie ci nie uczestniczą w elektronicznej rekrutacji.ZGŁOSZENIE wyboru szkoły, w której obwodzie kandydat mieszka, należy wypełnić w systemieelektronicznego naboru, wydrukować, podpisać i złożyć w szkole obwodowej.WNIOSEK w przypadku ubiegania się o przyjęcie do publicznej szkoły spoza obwodu (wraz z dołączonymidokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów) należy wypełnić w systemie elektronicznego naboru,wydrukować, podpisać i złożyć tylko w szkole pierwszego wyboru (pierwszej w kolejności).Wniosek o SKIEROWANIE dziecka do kształcenia w oddziale integracyjnym wraz z orzeczeniem o potrzebiekształcenia specjalnego składa się w Zakładzie Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wieluniuprzy pl. Kazimierza Wielkiego 2, w dniach 01.02.2021 r. – 12.02.2021 r.Druk wniosku o wydanie SKIEROWANIA do oddziału integracyjnego można pobrać na stronie:http://oswiata.wielun.pl/, w zakładce „Druki do pobrania”.Uczniowie posiadający orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ubiegający się o przyjęcie do oddziałuogólnodostępnego uczestniczą w rekrutacji zgodnie z ogólnymi zasadami postępowania rekrutacyjnego w rokuszkolnym 2021/2022.W postępowaniu rekrutacyjnym do oddziału integracyjnego w szkole podstawowej ogólnodostępnejw przypadku kandydatów nieposiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego stosuje się zasadytakie same jak w przypadku rekrutacji do oddziału ogólnodostępnego.Warunki przyjęcia kandydatów spoza obwodu szkoły: Przyjęcie kandydata do klasy pierwszej ogólnodostępnej szkoły podstawowej na rok szkolny 2021/2022zamieszkałego poza obwodem danej szkoły odbywa się na podstawie jednolitych kryteriów zgodniez uchwałą Rady Miejskiej w Wieluniu. Dzieci spoza obwodu mogą być przyjęte do klasy pierwszej, ubiegając się o wolne miejscew elektronicznym postępowaniu rekrutacyjnym.Dziecko, które w roku szkolnym 2020/2021 realizowało obowiązkowe roczne przygotowanieprzedszkolne w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej innej niż szkoła, w której obwodziemieszka, na wniosek rodziców, jest przyjmowane do klasy I szkoły podstawowej, w której uczęszczałodo oddziału przedszkolnego, bez przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego po złożeniu zgłoszenia. Kandydaci do klas pierwszych szkół podstawowych pozaobwodowych przyjmowani są na podstawieliczby uzyskanych punktów w zależności od spełnianych kryteriów. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływuna przyjęcie kandydata.Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 1 We WNIOSKU można wybrać maksymalnie trzy szkoły z określeniem kolejności od najbardziej donajmniej preferowanej. Kandydata zamieszkałego na terenie Gminy Wieluń i nieprzyjętego do żadnej z wybranych szkółpozaobwodowych system przypisuje automatycznie do szkoły obwodowej (zgodnej z miejscemzamieszkania).Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej — ucznia spoza obwodu:(1) w szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo dziecka - 5 pkt;(2) miejsce pracy rodziców znajduje się w obwodzie szkoły - 4 pkt;(3) w obwodzie szkoły zamieszkują krewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytejopieki - 3 pkt.Kryteria naboru do klasy ogólnodostępnej spoza obwodu potwierdzane są: Ad (1). oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że rodzeństwo kandydatauczęszcza do tej samej szkoły podstawowej; Ad (2). oświadczeniem co najmniej jednego rodzica (opiekuna prawnego) kandydata, że jegomiejsce pracy znajduje się w obwodzie szkoły podstawowej, do której o przyjęcie ubiega się kandydat. Ad (3). oświadczeniem rodziców (opiekunów prawnych) kandydata, że w obwodzie szkoły zamieszkująkrewni dziecka wspierający rodziców w zapewnieniu mu należytej opieki.Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomyodpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910, z późn. zm).II. Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych szkółpodstawowychI etap01.02.2021 r. - 12.02.2021 r. - wypełnienie ZGŁOSZENIA w elektronicznym systemie naboru.Wypełnione wydrukowane i podpisane ZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej.01.02.2021 r. – 12.02.2021 r. – składanie podania o wydanie SKIEROWANIA dziecka do oddziałuintegracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.12.02.2021 r. - ustalenie liczby wolnych miejsc, na które zostanie przeprowadzona rekrutacja i podanieich do wiadomości w dniu 15.02.2021 r. pod adresem: https://sp-wielun.nabory.pl/.II etap15.02.2021 r. – 05.03.2021 r. – wypełnienie WNIOSKU w elektronicznym systemie naboru. Wypełniony,wydrukowany i podpisany WNIOSEK składa się do szkoły pierwszego wyboru wraz z dokumentamipotwierdzającymi spełnianie kryteriów.08.03.2021 r. – 12.03.2021 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków orazdokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych poduwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.15.03.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.16.03.2021 r. – 18.03.2021 r. do godz. 15.00 - potwierdzanie przez rodziców, w postaci pisemnegooświadczenia, woli przyjęcia kandydata do szkoły, do której kandydat został zakwalifikowany.19.03.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów przyjętych i nieprzyjętych.III. Postępowanie uzupełniające (na wolne miejsca)Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 2Postępowanie uzupełniające przeprowadza się po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, jeżeli szkołanadal dysponuje wolnymi miejscami.W postępowaniu uzupełniającym, rodzice kandydatów nieprzyjętych do żadnej z wybranych szkół pozaobwodowych,mogą złożyć wniosek o przyjęcie do szkoły, która posiada wolne miejsca. Informacje o wolnychmiejscach rodzice będą mogli uzyskać w systemie oraz w poszczególnych szkołach.Harmonogram czynności26.04.2021 r. - 27.04.2021 r. - składanie ZGŁOSZENIA w szkole obwodowej (dotyczy dziecizamieszkałych w obwodzie, które nie zostały zgłoszone w pierwszym terminie) lub WNIOSKU (dooddziału ogólnodostępnego w szkole spoza obwodu). Wydrukowane, wypełnione, i podpisaneZGŁOSZENIE składa się do szkoły obwodowej, a WNIOSEK do szkoły wybranej w pierwszejpreferencji wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.28.04.2021 r. - weryfikacja przez szkolne komisje rekrutacyjne wniosków oraz dokumentówpotwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę wpostępowaniu rekrutacyjnym.29.04.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.30.04.2021 r. do godz. 15.00 - podanie do publicznej wiadomości przez szkolne komisje rekrutacyjne listkandydatów przyjętych i nieprzyjętych.IV. Tryb odwoławczy W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości list kandydatów przyjętychi nieprzyjętych rodzice/prawni opiekunowie kandydata mogą wystąpić do szkolnej komisjirekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do szkoły. Komisja rekrutacyjna w terminie 5 dni od dnia wystąpienia z wnioskiem przez rodziców/prawnychopiekunów sporządza uzasadnienie, które zawiera przyczynę odmowy przyjęcia, najniższą liczbępunktów uprawniających do przyjęcia do danej szkoły oraz liczbę punktów uzyskanych przezkandydata. W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzice/prawni opiekunowie mogą wnieść dodyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej. Dyrektor rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia szkolnej komisji rekrutacyjnej. Na rozstrzygnięcie dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.Zasady rekrutacji do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 – Strona 3 -
Rekrutacja zakończona2017-04-11
-
Rekrutacja na rok szkolny 2017-20182017-02-21
Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieluń na rok szkolny 2017/2018
L.p.
Czynność
Postępowanie
rekrutacyjne
Postępowanie
uzupełniające
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
01 – 31.03.2017 r.
12 – 26.05.2017 r.
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
03 – 6.04.2017 r.
27- 30.05.2017 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
07.04.2017 r.
31.05.2017 r.
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
10 - 18.04.2017 r.
do 3.06.2017 r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
20.04.2017 r.
6.06.2017 r.
-
-
Rekrutacja do klasy I2016-03-04
-
Lista dzieci przyjetych do klasy I2015-04-13
-
Rekrytacja do klasy I2015-02-23
Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna do klasy I na rok 2015/2016.
Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do szkoły u wychowawczyń w oddziałach przedszkolnych jak również w sekretariacie szkoły. W razie potrzeby wychowawczynie i dyrektor szkoły udzielają wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.
-
Lista dzieci przyjetych do klasy I2014-04-14
-
Rekrutacja do klasy I2014-02-20
Powyżej w załączeniu dokumentacja rekrutacyjna do klasy I na rok 2014/2015.
Rodzice, którzy nie posiadają drukarki mogą odebrać potrzebne dokumenty tj. KARTĘ ZGŁOSZENIA DZIECKA do szkoły u wychowawczyń w oddziałach przedszkolnych jak również w sekretariacie szkoły. W razie potrzeby wychowawczynie i dyrektor szkoły udzielają wszelkich wyjaśnień dotyczących nowych zasad rekrutacji.
Galeria
Wydarzenia
- Bal walentynkowy 20252025-02-14
Tradycyjny bal walentynkowy zgromadził uczniów szkoły - od przdszkolaka po ósmoklasistę. Były przebrania i konkursy, a nastepnego dnia wszyscy dostali serduszka z miłosnymi wyznaniami od walentynkowej poczty.
- Jasełka 20242024-12-19
Przedstawienie "Książę Pokoju" w niezwykły sposób przeniosło nas do czasów narodzenia Jezusa. Spektakl powstał we współpracy Szkolnego Koła Teatralnego i grup przedszkolnych. Podziwialiśmy przepiękną scenografię, efekty świetlne, śpiew i taniec, a także zaangażowanie aktorów. Gratulujemy uczniom, przedszkolakom oraz ich opiekunom - Pani Sylwii Janik, Pani Patrycji Szczepaniak i Pani Agnieszce Walczak. Dziękujemy także rodzicom, którzy licznie przybyli na spotkanie. Oprócz jasełek, przed Bożym Narodzeniem odbyły się także wigilie w klasach, a nauczyciele zaprezentowali wspólną kolędę w internecie.
- Bezpieczni od nałogów2024-12-12W szkole odbyło się podsumowanie programu profilaktyki uzależnień i bezpieczeństwa w ruchu drogowym "Bezpieczny od nałogów, to również bezpieczny na drodze". Projekt ten zrealizowano przy wsparciu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Wieluń. Podczas podsumowania gościliśmy członków wspomnianej Komisji - Jarosława Rozmarynowskiego, Janinę Zapłotną oraz Jana Borgula. Spotkanie rozpoczęło się spektaklem profilaktycznym pt. "Z sumieniem na ty", przygotowanym przez Szkolne Koło Teatralne. Następnie podsumowano wszystkie działania w prezentacji multimedialnej. Na końcu nastąpiło oczekiwane przez uczniów rozstrzygnięcie konkursów: literackiego i filmowego. Młodzi twórcy mieli także możliwość publicznego zaprezentowania swoich prac. Mamy nadzieję, że spotkanie stanie się inspiracją dla wszystkich, aby promować życie wolne od nałogów i wspierać działania profilaktyczne w naszej społeczności. Dziękujemy za wsparcie i obecność członkom Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Wieluń. Dziękujemy także uczniom, nauczycielom oraz specjalistom zaangażowanym w realizację programu.