Regulamin i WYNIKI Plusik i Minusik
- Konkursy
- Regulamin i WYNIKI Plusik i Minusik
- Zadania Plusik i Minusik
- Laureaci konkursu Plusik i Minusik
- Język angielski
WYNIKI KONKURSU "Plusik i Minusik" 2017/2018
październik, listopad, grudzień, styczeń, luty,marzec, kwiecień, maj
klasa IV
1. Szymon Cegiełka 9pkt + 9 pkt + 9pkt + 9 pkt + 9pkt +9pkt + 9 pkt + 9 pkt = 72 pkt + 15 pkt = 87 pkt
klasa V
1. Filip Urbanek 9pkt + 9 pkt + 9pkt + 9 pkt+ 9pkt + 9pkt + 9 pkt + 9 pkt = 72 pkt + 15 pkt = 87 pkt
2. Przemysław Wypchło - 1 pkt + 0 pkt + 0 pkt +0pkt + 0 pkt + 0 pkt
3. Martyna Ptak 0 pkt + 6 pkt + 0 pkt + 0 pkt + 0pkt + 0 pkt + 0 pkt
klasa VI
1. Kinga Kołaczek - 8 pkt + 8 pkt + 0 pkt + 5 pkt + 9pkt + 9 pkt + 9 pkt + 9 pkt = 57 pkt + 15 pkt = 72 pkt
2. Julia Sobota - 9 pkt + 9 pkt + 0 pkt + 9 pkt+ 9pkt + 9pkt + 9 pkt + 9 pkt = 63 pkt + 14 pkt = 77 pkt
klasa VII
1. Daria Kubis - 9 pkt + 6 pkt + 0 pkt + 9 pkt + 0pkt + 0 pkt + 6 pkt + 0 pkt = 30 pkt + 8 pkt = 38 pkt
2. Amelia Szydło- 9 pkt + 6 pkt + 0 pkt + 9pkt + 0pkt +9 pkt + 6 pkt 0 pkt = 39 pkt
3. Emilia Cegiełka 9 pkt + 9 pkt + 9 pkt + 9 pkt + 9pkt +9 pkt + 9 pkt + 9 pkt = 72 pkt + 9 pkt = 81 pkt
Regulamin szkolnego konkursu matematycznego
„PLUSIK I MINUSIK”
- Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej Kurowie. Konkurs prowadzi nauczyciel matematyki Lidia Piwnicka.
- Konkurs odbywał się będzie w roku szkolnym 2017/2018.
- Adresatami konkursu są uczniowie klas IV-VII Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej Kurowie.
- Cele konkursu:
- popularyzowanie wiedzy matematycznej
- rozwijanie uzdolnień i zainteresowań matematycznych uczniów,
- doskonalenie umiejętności logicznego i twórczego myślenia uczniów
- wskazywanie praktycznych zastosowań matematyki w życiu codziennym.
- Na stronie internetowej naszej szkoły do 5 dnia miesiąca – począwszy od października 2017 do maja 2018 - umieszczane będą po 3 zadania dla każdej klasy.
- Rozwiązane zadania należy oddać nauczycielowi matematyki do końca miesiąca, w którym te zadania zostały opublikowane
- Każde zadanie będzie punktowane od 3 do 0 punktów (3 punkty całkowicie poprawne rozwiązanie, 2 punkty rozwiązanie zawierające błąd arytmetyczny przy poprawnym rozumowaniu 1 punkt zadanie rozwiązane częściowo 0 punktów błędne rozwiązanie)
- Punkty będą sumowane dla każdego uczestnika.
- W czerwcu uczniowie biorący udział w konkursie przystąpią do finału szkolnego.
- W finale szkolnym każdy będzie miał do rozwiązania pięć zadań. Uczniowie dostaną zadania dostosowane do klasy, którą reprezentują.
- Punkty uzyskane w finale zostaną zsumowane z wcześniej uzyskanymi punktami.
- Uczeń, który otrzyma najwięcej punktów uzyska tytuł „Super Matematyk - 2018 Szkoły Podstawowej w Kurowie”
- Wszyscy uczniowie biorący rgularnie udział w konkursie otrzymają dyplomy, uczniowie którzy nazbierają conajmniej 30 punktów otrzymają cząstkową ocenę celującą z matematyki.
-
Zwycięzca otrzyma Puchar - „Super Matematyk – 2018 Szkoły Podstawowej w Kurowie” , dyplom i nagrodę książkową
LAUREACI LAT POPRZEDNICH
Galeria
Wydarzenia
- Dzień Kobiet 20242024-03-08Słoneczko zaświeciło dziś nie bez powodu. W końcu swoje święto ma niezwykła i wyjątkowa płeć PIĘKNA! Kwiaty, uściski i miłe życzenia zagościły w każdej z klas, a także na szkolnym apelu. Ach, piękny to dzień!
- Gala Wieluńskie Talenty 20242024-03-01Wyjątkowo uzdolnieni uczniowie także i w tym roku wzięli udział w wieluńskiej gali talentów w kinoteatrze Syrena. Jesteśmy bardzo dumni z naszej uczniowskiej reprezentacji w składzie: Emilia Tabaka, Wojciech Gabrysiak i Maria Sułkowska. Gratulujemy! Organizatorom dziękujemy za zaproszenie i miłe przyjęcie
- Dzień Bezpiecznego Internetu 20242024-03-01W szkole podsumowano działania związane z obchodami Dnia Bezpiecznego Internetu. Od 14 lutego uczniowie uczestniczyli w zajęciach z policjantami i wychowawcami, podczas których zapoznawali się z problematyką bezpieczeństwa online. Na finał aktorzy z klas 5 i 6 przedstawili krótką inscenizację, dotyczącą hejtu i mowy nienawiści, z którymi coraz częściej spotykamy się w sieci. Było to bardzo ciekawe i wzbudzające refleksję zakończenie działań związanych z #DBI2024.